Witamy Gościu!
Wrocław - Wschodnia Obwodnica Wrocławia (via Romana)
przeglądających: 1 (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Wrocław - Wschodnia Obwodnica Wrocławia (via Romana)

Odp: Wrocław - Wschodnia Obwodnica Wrocławia (via Romana) 11 lata temu #1826

Trudno mi w tej chwili dokładnie oszacować, ale może mi ta godzina odpowiadać

Odp: Wrocław - Wschodnia Obwodnica Wrocławia (via Romana) 10 lata temu #3725

Byłem w zeszłym tygodniu na Wschodniej Obwodnicy Wrocławia. Potwierdzam, że została posprzątana. Bywają drobne kamyczki, ale stan drogi jest jak w lecie 2013. Jedynie odcinek od skrętu na Blizanowice w kierunku pierwszego mostu w stronę Siechnic, jest brudny. Znajduje się na nim bardzo dużo wiór, takich grubych jak od rąbania siekierą. Ale musiało się widać coś wysypać z jakiegoś samochodu i watr do poroznosił na kilkuset metrach. Tak to wygląda.

Mimo to jazda bardzo przyjemna. Dzięki za wysprzątanie !!!
Za tę wiadomość podziękował(a): Chmielsoft

Odp: Wrocław - Wschodnia Obwodnica Wrocławia (via Romana) 9 lata, 4 mies. temu #4646

Dzisiaj po raz pierwszy wybrałem się na nowy odcinek obwodnicy prowadzący z Siechnic do ronda w Iwinach.

Trasa trochę inna niż odcinek między Łanami, a Siechnicami. Generalnie jest w większości niemal płaska, ma za to dwa "większe" podbiegi i zjazdy. Trasa liczy około 5 km.

Zalety:
a) super asfalt, chyba gładszy niż na osdcinku Łany-Siechnice, ale kije dobrze się wbijają, nawet na mrozie (dziś było -1 st C.)
b) brak barierki po zewnętrznej stronie, dzięki czemu ja czuję się swobodniej i jest wrażenie jakby większej szerokości i przestrzeni
c) dwa podbiegi, choć nie są długie, są intensywniejsze niż na odcinku Łany-Siechnice, prowadzą na wiadkty nad torami kolejowymi
d) dużo mniej odcinków "białych" na mostach, są tylko takie trzy odcinki, jeden ma może kilka metrów, dwa pozostałe po kilkadzisiąt metrów

Wady:
a) niemal na całej długości trasy brak bariery ochronnej oddzielającej od ulicy, jest tylko pas trawnika max. 1 metr, znając naszych kierowców będą pewnie zatrzymywać się nam na śćieżce, jeśli będą pędzić, mogą wypaść z trasy na naszą drogę
b) są trzy przejazdy przez skrzyżowania - dwa przy ślepych ulicach prowadzących w pole - tam ruchu nie będzie, ale jendo z normalną, uczęszczaną trasą,
c) na tych przejazdach (na pasach) niby krawężniki są obniżone, ale może dla rowerów, nasze małe kółka nartorolek poczują te progi, na jednym takim przejściu jest wysepka z kostki betonowej - uwaga na groty kijów!
d) w pewnym miejscu droga prowadzi wzłuż pól uprawnych, dam sobie rękę obciąć, że nasza trasa okaże się świetną drogą dojazdową dla traktorów, które po wyjechaniu z pola zostawią na trasie całe błoto z kół
e) w tej chwili w kilku miejscach jest brudno, trochę kamieni i błotka - pozostałość po pracach budowlanych, ale kilka większych ulew i będzie czyściutko
f) szkoda, że nie ma połączenia między starym odcinkiem, a nowym, połączenie dla rowerów prowadzi ulicą przez Siechnice, teoretycznie da się przejechać, ale to jest pewna niedogodność

Generalnie fajne urozmaicenie dla osób, którym się już znudził odcinek Siechnice-Łany.
  • Strona:
  • 1
  • 2

Newsletter

Informacje o nartorolkach na twój e-mail, wygodnie i bezpłatnie.
Akceptuję regulamin biuletynu
Biuletyn nartorolki.pl to cenne źródło wiedzy o nartorolkach, rolkach terenowych i nordic blading.