Bardziej precyzyjny tytul tego arykulu: „niektorzy Polacy przejezdzaja na nartorolkach wiecej kilometrow niz ludzie z innych krajow”. Grupka polskich nartorolkarzy ktora mozna policzyc na palcach jednej reki kreci caly ten kilometraz. Niestety, w skali calego kraju sport ten jest mikroskopijny, przynajmnie w porownaniu z Europejskimi liderami takimi jak kraje nordyckie. Glowna przeszkoda (moim zdaniem) jest brak infrastruktury – nie mowie juz nawet o torach nartorolkowych ktorych w takiej np Norwegii jest cala masa, ale chociazby o zwyklych sciezkach rowerowych ktorych w Polsce nadal na lekarstwo. Mysle ze w miare dalszego rozwoju gospodarczego kraju ta sytuacja bedzie sie nadal poprawiac, ale nie sadze ze zmienia sie sie priorytet – budowa pod katem Polskiego zlotego cielca i podmiotu kultu : ukochango SAMOCHODZIKA
Mocowanie dłoni w uchwycie nie jest najlepsze, wewnątrz uchwytu jest wszyty odstający fragment materiału(tylko po co?), zawija się pomiędzy kciukiem, a dłonią, irytujący dyskomfort.
Wkładanie ich bez łyżki do butów kończy się wyrwaniem materiału na szwie języka. Nie mają też uchwytu do zakładania od strony pięty. Długie sznurowadła, trzeba wiązać podwójnie, żeby nie ryzykować zaczepienia podczas jazdy. Dobrze trzymają stopę,są lekkie, trochę wąskie w palcach, ale to pewnie kwestia indywidualna. W lecie dobrze odprowadzają ciepło, w zimie w temp. 0* też są ok. Uwagi po roku użytkowania.
Miałem przyjemność testować/jeździć w Tychach od Cross-Skating.pl na trzech modelach: Skike V8 Lift-Cross 2R, Skike V9 Fire oraz SRB-XRS07 i… model V9 Fire od firmy SKIKE – zwycięzcą! V8 mniej stabilne od V9. V9 bardziej wszędojezdne od V8 a SRB-XRS najbardziej zwrotne (bo najmniejsze) ale też najwolniejsze i najcięższe. Polecam Skike V9 Fire na oponach 200mm.
Może kiedyś, jak się wreszcie nauczę jeździć 🙂
Do kijów z końcówką wklejaną polecam zapasowy grot (samą końcówkę).
Bardziej precyzyjny tytul tego arykulu: „niektorzy Polacy przejezdzaja na nartorolkach wiecej kilometrow niz ludzie z innych krajow”. Grupka polskich nartorolkarzy ktora mozna policzyc na palcach jednej reki kreci caly ten kilometraz. Niestety, w skali calego kraju sport ten jest mikroskopijny, przynajmnie w porownaniu z Europejskimi liderami takimi jak kraje nordyckie. Glowna przeszkoda (moim zdaniem) jest brak infrastruktury – nie mowie juz nawet o torach nartorolkowych ktorych w takiej np Norwegii jest cala masa, ale chociazby o zwyklych sciezkach rowerowych ktorych w Polsce nadal na lekarstwo. Mysle ze w miare dalszego rozwoju gospodarczego kraju ta sytuacja bedzie sie nadal poprawiac, ale nie sadze ze zmienia sie sie priorytet – budowa pod katem Polskiego zlotego cielca i podmiotu kultu : ukochango SAMOCHODZIKA
Mocowanie dłoni w uchwycie nie jest najlepsze, wewnątrz uchwytu jest wszyty odstający fragment materiału(tylko po co?), zawija się pomiędzy kciukiem, a dłonią, irytujący dyskomfort.
Wkładanie ich bez łyżki do butów kończy się wyrwaniem materiału na szwie języka. Nie mają też uchwytu do zakładania od strony pięty. Długie sznurowadła, trzeba wiązać podwójnie, żeby nie ryzykować zaczepienia podczas jazdy. Dobrze trzymają stopę,są lekkie, trochę wąskie w palcach, ale to pewnie kwestia indywidualna. W lecie dobrze odprowadzają ciepło, w zimie w temp. 0* też są ok. Uwagi po roku użytkowania.
Miałem przyjemność testować/jeździć w Tychach od Cross-Skating.pl na trzech modelach: Skike V8 Lift-Cross 2R, Skike V9 Fire oraz SRB-XRS07 i… model V9 Fire od firmy SKIKE – zwycięzcą! V8 mniej stabilne od V9. V9 bardziej wszędojezdne od V8 a SRB-XRS najbardziej zwrotne (bo najmniejsze) ale też najwolniejsze i najcięższe. Polecam Skike V9 Fire na oponach 200mm.
gdzie mozna kupic taka kamizelke jakas pomoc ??
Czyli V9 Esy Rider 😉 przejadą wszystko 🙂
Tu nie chodzi o ilość 🙂 ale dobrą zabawę trwającą jak najdłużej.
40 km Super Dystans !!! 3 i 4 pętla Pokaże CHARAKTER zawodnika AMATORA !!!!!!