Witamy Gościu!
Na betonie
przeglądających: 1 (1) Gość
Nartorolki, buty, wiązania, kije, ochraniacze, kaski i wiele innych akcesoriów. Niekończące się dyskusje o markach, nowinkach technicznych, dobieraniu sprzętu itd.
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Na betonie

Na betonie 6 dni, 12 godzin temu #12785

  • Jogi
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Witam,
mam taki problem, mam bardzo fajną drogę, niestety betonowa. Czy są jakieś końcówki do kijków, które są przydatne na betonie.

Pozdrawiam.

Odp: Na betonie 6 dni, 2 godzin temu #12790

Nie ma specjalnych końcówek na beton. Trzeba używać normalnych końcówek z zębami widiowymi jak na asfalt i pogodzić się z tym, że na betonie nie będą tak dobrze trzymać. Opieraj kije na wysokości przednich kół i staraj się od początku wkładać dużo siły w odepchnięcie, a odepchnięcia bardzo krótkie robić.

Odp: Na betonie 5 dni, 16 godzin temu #12791

  • Jogi
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Dzięki za radę. A coś takiego by nie działało?
www.x-skating.com/Stockspitzen-Twinspitz...ki-Stoecke::356.html

Odp: Na betonie 5 dni, 16 godzin temu #12792

To nie pomoże, zęby są takie same, tyle że są dwa, obracasz jak stępisz lub wyłamiesz.

Odp: Na betonie 5 dni, 16 godzin temu #12793

  • Jogi
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Ok. Rozumiem.
Dzięki

Odp: Na betonie 4 dni, 22 godzin temu #12796

  • skiffrace
  • Senior forum
  • Offline
  • Posty: 72
  • Oklaski: 0
Na betonie nie dzialaja efektywnie zadne dostepne na rynku koncowki, i uzywanie na nim kijkow nie jest ani przyjemne ani skuteczne.

Jesli naprawde nie masz zadnego innego miejsca do rolkowania, nastaw sie na technike lyzwowa gdzie praca nog daje wiekszosc napedu.

Jesli bedziesz koniecznie chcial to robic z kijkami, sprobuj kijkow z gumowymi koncowkami (wiele kijkow do nordic walking je posiada), beda bardziej skuteczne niz tradycyjne koncowki widiowe.

Struktura betonu odgrywa role, jesli jest on nowy i gladki, to raczej nic nie pomoze. Jesli beton jest stary i chropowaty, to gumowe a moze nawet widiowe koncowki od biedy moga dzialac.
Ostatnio zmieniany: 4 dni, 22 godzin temu przez skiffrace.
  • Strona:
  • 1
  • 2

Newsletter

Informacje o nartorolkach na twój e-mail, wygodnie i bezpłatnie.
Akceptuję regulamin biuletynu
Biuletyn nartorolki.pl to cenne źródło wiedzy o nartorolkach, rolkach terenowych i nordic blading.