Zobacz, czy jeśli delikatnie poluźnisz śruby, czy to nie poprawi prędkości obracania się koła. Jest jeszcze inna opcja. W skike, szczególnie we wcześniejszych partiach v07 Plus, ale potem również zdarzało się to niekiedy w v8, część felg miała drobną różnicę w szerokości, w miejscu gdzie wchodzą łożyska. Nie miało to wpływu na samą jazdę jako taką, ale było trochę denerwujące, bo objawiało się to tym, że koło trochę przeskakiwało na jedną lub drugą stronę. Można to było zniwelować, wkładając pod łożyskiem, a na felgę, cieniutką podkładkę. Zauważyłem jednak, że gdy dało się takie podkładki z jednej i drugiej strony, lub za grube, to kółko dość mocno zwalniało.
Wyciągnij łożyska z felgi, i zobacz czy czasami tam takiej podkładki nie ma. Możesz tez przesmarować łożyska jakąś dobrą oliwką do łożysk. Co do samych łożysk 6901 2RS, to są takie dostępne na rynku, ale tzw maszynowe, bez oznaczenia ABEC. Tyle że, w przypadku Skike jest jeszcze inna kwestia, a mianowicie tuleje dystansowe na zewnątrz łożyska. W starych modelach v07-120 były one tak wciskane w łożyska, że dało się je wyciągnąć. W nowych, już raczej się ich wyciągnąć nie da. Także jeśli powyższe metody nie zadziałają, to trzeba będzie kupić komplet skajkowy. Koszt na jedno koło (2 łożyska z tulejami + tulejka wewnętrzna) to 49 zł.