Witamy Gościu!
Reklamacja- brak profesjonalnego i rzetelnego podejścia do klienta!!
przeglądających: 1 (1) Gość
Nartorolki, buty, wiązania, kije, ochraniacze, kaski i wiele innych akcesoriów. Niekończące się dyskusje o markach, nowinkach technicznych, dobieraniu sprzętu itd.
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Reklamacja- brak profesjonalnego i rzetelnego podejścia do klienta!!

Reklamacja- brak profesjonalnego i rzetelnego podejścia do klienta!! 10 lata, 11 mies. temu #2166

  • jumper
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 11
  • Oklaski: 0
Witam , wracając do tematu pękniętej szyny w nartorolkach POWERSLIDE XC TRAINER 2012 i reklamacji muszę się z Wami podzielić swoimi odczuciami w tym że długim procesie . Dokładnie 18 kwietnia wysłałem swój sprzęt zgodnie z zaleceniami Pana Janka i postanowiłem że odezwę się w tej sprawie do firmy po 2 tygodniach żeby sie dowiedzieć jak wygląda sprawa i się zaczeło. Gdybym nie zadzwonił to moja paczka dalej leżała w magazynie i nikt by się nie pofatygował zająć to sprawą .Po kilku dniach mieli się odezwać do mnie i powiedzieć jak wygląda sprawa i znowu gdybym nie zadzwonił i nie poruszył tej sprawy to by nic się nie działo. W końcu zapadła decyzja że uznają reklamacje i że wymienia szynę .Sprzęt miał dotrzeć do mnie po 2 tygodniach więc mówię nie będę ich męczył telefonami i spokojnie poczekam . Mineły dwa tygodnie ani sprzętu nie ma ani żadnej informacji od nich . Próbowałem się dodzwonić do nich ale totalna zlewka nikt nie odbiera telefonu , brak odpowiedzi na e- maile . Najbardziej w tej sprawie bulwersuje mnie podejście do klienta obiecanki że odezwa się do mnie za godzinę , za dzień, ze sprzęt dotrze do mnie w takim i takim terminie a tu nic . Słowa rzucane na wiatr!!!!!!!!! . Sprzęt jest u nich już ponad miesiąc i nie widać końca tej sprawy . Jednym słowem masakra !!!!

Odp: Reklamacja- brak profesjonalnego i rzetelnego podejścia do klienta!! 10 lata, 11 mies. temu #2167

A napisz może co to za firma, z którą masz tyle problemu, żeby to była przestroga dla innych. Bo tak nie wiadomo kogo się wystrzegać.

Odp: Reklamacja- brak profesjonalnego i rzetelnego podejścia do klienta!! 10 lata, 11 mies. temu #2170

  • jumper
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 11
  • Oklaski: 0
Jeżeli chodzi o firmę to zwą się SPOKO BRAND . Tak jak mówiłem wszystko trwa za długo , nie ma konkretnych wiadomości a jak już jest to nie sprawdza się . W głowie się nie mieści jakie maja podejście do klienta , a nie odbierane telefony to już jest po niżej jakiej kolwiek granicy .

Odp: Reklamacja- brak profesjonalnego i rzetelnego podejścia do klienta!! 10 lata, 11 mies. temu #2171

  • Matek
  • Platynowy forowicz
  • Offline
  • Posty: 899
  • Oklaski: 11
Spoko Brand to firma, która jest generalnym przedstawicielem marki Powerslide na Polskę. Mam tam kontakt do kogoś, bo chcę również ich produkty wdrożyć u siebie. Postaram się przez tę osobę poruszyć Twój temat. Jeśli zależy im na dobrej opinii, to mam nadzieję że szybko ruszą Twój temat.
Prześlij mi proszę na priv tylko namiary na siebie i ew. numer zgłoszenia reklamacyjnego jeśli taki nadali i o jaki sprzęt dokładnie chodzi.
Jak tylko będę wiedział coś więcej to dam Ci znać.

Odp: Reklamacja- brak profesjonalnego i rzetelnego podejścia do klienta!! 10 lata, 11 mies. temu #2173

  • jumper
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 11
  • Oklaski: 0
Cześć Matek Ja wiem że ta firma jest głównym przedstawicielem i dystrybutorem w naszym kraju i priorytetem dla nich powinno być profesjonalne podejście do klienta . Nieodbieranie telefonów , nie dotrzymywanie terminów nie jest ich mocną stroną .
Dzięki za dobre chęci , wszystko podam tobie w wiadomości na fejsie..
pozdrawiam

Odp: Reklamacja- brak profesjonalnego i rzetelnego podejścia do klienta!! 10 lata, 11 mies. temu #2190

  • jumper
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 11
  • Oklaski: 0
Sprawa w końcu ma już swój finał Wszystko zostało wyjaśnione i sprzęt dotrze do mnie do piątku . Cały feralny błąd tkwił w adresie który podał dystrybutor serwisowi . Zamiast do mnie sprzęt wrócił z powrotem do dystrybutora . Jestem człowiekiem , także wybaczam i zapominam o tym . Mam nadzieję że inni nie będą mieli takich problemów.
POZDRAWIAM
  • Strona:
  • 1

Newsletter

Informacje o nartorolkach na twój e-mail, wygodnie i bezpłatnie.
Akceptuję regulamin biuletynu
Biuletyn nartorolki.pl to cenne źródło wiedzy o nartorolkach, rolkach terenowych i nordic blading.