Witamy Gościu!
Jak wymienic opony w Powerslide Xc Trial :)
przeglądających: 1 (1) Gość
Nartorolki, buty, wiązania, kije, ochraniacze, kaski i wiele innych akcesoriów. Niekończące się dyskusje o markach, nowinkach technicznych, dobieraniu sprzętu itd.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Jak wymienic opony w Powerslide Xc Trial :)

Odp: Jak wymienic opony w Powerslide Xc Trial :) 10 lata, 1 miesiąc temu #3637

np. koła Roadrunner PU Rozmiar: 150mmx30mm z mieszanki poliuteranowej , SHR 83A- czy jakosc jazdy zmienia sie diametralnie ?

Odp: Jak wymienic opony w Powerslide Xc Trial :) 10 lata, 1 miesiąc temu #3638

  • Matek
  • Platynowy forowicz
  • Offline
  • Posty: 899
  • Oklaski: 11
Hehe, właśnie o nich chwilę przed Tobą napisałem

Co do odczuć: Na pewno będzie szybciej ale i bardziej twardo. Po prostu bardziej odczujesz nierówności podłoża.

Odp: Jak wymienic opony w Powerslide Xc Trial :) 10 lata, 1 miesiąc temu #3639

Przy tym rozmiarze koła i poliuretanie będzie bardzo szybko, może nawet być to niebezpieczne. Koła PU będą się szybko ścierać (starczą pewnie na 2000-3000 km) i są bardzo śliskie na wilgotnej lub mokrej nawierzchni.

Przy rozmiarze koła 15 cm myślę, że można wjechać z takimi kołami także na parkowe ścieżki, czy szutrowe drogi, ale nie będziesz miał kompletnie amortyzacji wynikającej z pompowanej opony. Jazda po kamyczkach, czy kostce, może być męcząca przez drgania i wstrząsy.

Odp: Jak wymienic opony w Powerslide Xc Trial :) 9 lata, 10 mies. temu #4089

Witam,

w ofercie Powerslide znajdują się również 2-częściowe, magnezowe "felgi", które znacznie ułatwiają wymianę dętki. Wystarczy odkręcić 3 śruby, wyciągnąć dętkę, założyć nową i z powrotem skręcić śruby.
Produkt: 2-piece Magnesium RIM / nr. kat. 900750

W razie dodatkowych pytań, proszę o kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz Miodoński

Odp: Jak wymienic opony w Powerslide Xc Trial :) 9 lata, 5 mies. temu #4577

  • dacik
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Witam.
To mój pierwszy post.
Mam problem z dętkami do moich powerslide XC trainer które kupiłem w niemieckim sklepie internetowym.
der-rollenshop.sportkanzler.de/en/Nordic...ike-Tube-150-mm.html
Na zdjeciu w sklepie zawór jest lekko wygiety tak jak w orginalnych dętkach.
Tymczasem po założeniu okazało się że zawór wystaje tak z felgi że blokuje koło.
Na zdjęciu dla porównania stara dętka.

Diabli mie biorą bo juz ponad tydzień czasu nie jeżdze, a jak widać przyjdzie mi teraz się użerać ze zwrotami, wysyłkami itd.
A może by tak delikatnie wygiąć zawór. Ma ktos może jakiś pomysł?

Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.


Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.


Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.
Ostatnio zmieniany: 9 lata, 5 mies. temu przez dacik. Powód: korekta

Odp: Jak wymienic opony w Powerslide Xc Trial :) 9 lata, 5 mies. temu #4578

  • Matek
  • Platynowy forowicz
  • Offline
  • Posty: 899
  • Oklaski: 11
Możesz spróbować go podgiąć, ale to faktycznie trochę ryzykowne, bo jednocześnie może się uszkodzić dętka na styku z zaworem. Generalnie dętka na moje oko nadaje się do wymiany.

A czemu kupowałeś aż w Niemczech, u nas przecież dętki wychodzą podobnie cenowo?
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

Newsletter

Informacje o nartorolkach na twój e-mail, wygodnie i bezpłatnie.
Akceptuję regulamin biuletynu
Biuletyn nartorolki.pl to cenne źródło wiedzy o nartorolkach, rolkach terenowych i nordic blading.