Nowy model „wydoroślał". Wizualnie upodobnił się do flagowego modelu vX Twin, co zdecydowanie działa na jego (nomen omen) plus. Poza barwami, zmieniono jeszcze kilka istotnych dla użytkownika, elementów.
Płyta w modelu V07-120 wyłożona była rzepem, do którego mocowało się obejmę stabilizującą piętę i płytkę na przodzie stopy, a w modelu PLUS cała wyłożona jest tworzywem sztucznym. Natomiast do mocowania pięty zastosowano taki sam regulowany pasek jak w modelach z serii vX.
Poprawiono paski mocujące, które nie dosyć, że ładniej wyglądają niż w wersji V07-120, to dodatkowo są wygodniejsze i lepiej trzymają stopę. Górny oraz środkowy pasek zostały poszerzone i wypełnione miękką wyściółką zdecydowanie poprawiającą komfort użytkowania, co powinno być odczuwalne szczególnie latem podczas intensywnego wysiłku.
Poprawiono także hamulec, który teraz jest identyczny ze stosowanym w modelach Twin i Solo.
Wszystkie pozostałe zalety modelu podstawowego oczywiście pozostały niezmienne, czyli: nieduża waga rolki (praktycznie identyczna jak w starszym modelu), łatwość użytkowania (jazda we własnych butach) i prostota konstrukcji. W Plusach nie dokonano natomiast żadnych zmian wpływających na zdolność pokonywania terenu. Dlatego wszystkie wnioski dotyczące możliwości jazdy na rolkach Skike po różnych nawierzchniach, które zostały zawarte w teście Rolki terenowe SKIKE V07-120 - wielki test, cz. 2, wrażenia z jazdy, są nadal aktualne w wypadku Skike V07-PLUS.
Nowe rolki oficjalnie mają być dostępne w sprzedaży w Polsce w drugiej połowie października w cenie 945 zł.
W poniższej galerii zaprezentowane są nowe rolki V07-PLUS (z pomarańczową stopką) w towarzystwie poprzedników - V07-120 (czarne wraz z obręczami kół) i VX-Twin. Autorem zdjęć jest Maciej Arczykowski ze sklepu www.skiking.pl.