@ Alicja
Ależ się bronisz! Albo nie pamiętasz
. Ile to było: 1 m, 3m czy 5m? Przypomnij sobie, ja przyjmę, że mam połowę twojej siły i będę wszystko wiedział
.
A ile przejedziesz odpychając się mocno jeden raz (zaczynając z postoju, po płaskim równym asfalcie) na Duplexach?
Michał napisał: "Twiny to najwolniejsze nartorolki na polskim rynku. Są wolniejsze niż narty w jakichkolwiek, nawet najgorszych warunkach śniegowych."
Jednocześnie, zamiana tylnych kół w Twinach na koła PU czyni z nich Duplexy, czyli - wg Ciebie - czyni szaloną różnicę:"Powtórzę, że duplex najbardziej przypominają bieganie na nartach na dobrze przygotowanych trasach, oczywiście w torach.".
Dziwne trochę. Fakt, że stoi się głównie na tyle, ale ...
Nie będę jeździł bezkrokiem, nie oszalałem. To ma być przyjemność. I rehabiliktacja. Klasyczny krok z odbicia, może nie doskonały, ale odbicie jest. Taki jak na zdjęciu na twoim profilu. To chyba jest krok z odbicia
Generalnie jeżdżąc na Skike V8 nie miałem żadnego problemu z utrzymaniem równowagi, z krokiem z odbicia, choć to, że tam nie ma wiązań narciarskich i but jest podnoszony nie z przodu, ale w 1/3 długości stopy bardzo utrudnia sprawę. Na niskich nartorolkach z szerokimi kołami i wiązaniami narciarskimi będzie o niebo łatwiej i bardziej naturalnie. No i jeśli dobrze pamiętam, to będę miał na każdej nodze o 1 kg mniej.
W sumie bez spróbowania na żywo nic nie będę wiedział. Dostałem odpowiedź, że rzeczywiście mosty Twin, Duplex i Easy są identyczne, więc mam nad czym myśleć.
@ Michał
Napisałeś:"Co do reduktorów prędkości, to jest to fajny wynalazek, ale niestety niedostępny całkowicie w sprzedaży w Polsce. Trzeba kupować za granicą." - niech dystrybutorzy nartorolek się wstydzą. Tylko nie tłumacz mi, że nie ma zapotrzebowania na te systemy, że się nie opłaca itd.
Tymczasem wszystkim dziękuję za porady, od Alicji oczekuję odpowiedzi (nie wymijającej), do usłyszenia (?), do zobaczenia (?).